«Ера-медіа» і НСТУ домовилися про вихід програми «Доброго ранку, країно» на «UA: Першому» до липня 2020 року

Про це повідомила прес-служба НСТУ на сайті «UA: Суспільне мовлення».

Із 11 липня 2019 року договір між Національною суспільною телерадіокомпанією України та ТОВ «Ера-медіа» щодо виходу програми «Доброго ранку, країно» на «UA: Першому» мав бути переглянутий. Розглядався варіант, що його анулюють. Проте компанії домовилися про співпрацю ще на один рік – до 10 липня 2020 року, включно з умовою продовження співпраці.

«Договір укладений на один рік і автоматично продовжуватись не буде. Натомість сторона-замовник програми — ПАТ "НСТУ" — вкінці строку дії договору зможе запропонувати новий — за результатами попередньої співпраці.

Така умова договору стимулюватиме сторони до добросовісного виконання своїх зобов’язань.

Також дійшли згоди щодо необхідності неухильно дотримуватись редакційних стандартів Суспільного мовника у телепрограмі», – повідомляють у НСТУ.

На Суспільному зазначають, що ранкова програма «Доброго ранку, країно», що виробляється ТОВ «Ера-Медіа» на замовлення ПАТ «НСТУ», виходитиме в ефірі телеканалу «UA: Перший» протягом року. Сторони розпочали підготовку до нового телевізійного сезону.

Під час перемовин, які відбувалися до 9 липня 2019 року,  «сторони визнали, що постійні судові спори щодо трансляції телепрограми не вирішують суперечностей конструктивно, натомість затягують та конфліктизують ситуацію, а тому сіли за стіл мирних переговорів, щоб знайти спільні рішення і врегулювати спірні питання».

Наразі у телепрограмі «UA: Першого» з 11 липня немає «Доброго ранку, країно».

Нагадаємо, 12 липня 2017 року між ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» та ТОВ «Ера-медіа» був укладений договір № 318-16/4, згідно з яким «Ера-медіа» виробляла програму «Доброго ранку, країно», яка виходить у прямому ефірі на «UA: Першому» з 6:30 до 9:30 з понеділка по неділю включно.

У червні 2018 року НСТУ прийняли рішення про припинення договору від 12.07.2017 з «Ерою-медіа» щодо трансляції «Доброго ранку, країно». На їхню думку, у програмі порушували стандарти журналістики, що не відповідає Суспільному мовленню. НСТУ надіслала відповідні листи від 05.06.2018 та від 07.06.2018 до «Ери-медіа», яка запевняє, що лист було відправлено із запізненням, тому договір автоматично має бути продовжений на рік.

Суди між «Ерою-медіа» та НСТУ тривали від червня 2018 року. «Ера-медіа» розпочала 5 судових спорів, щоб примусити НСТУ не закривати телепрограму «Доброго ранку, країно».

Суди прийняли рішення на користь «Ера-медіа». Верховний суд визнав договір щодо виходу «Доброго ранку, країно!» на «UA: Першому» між ТОВ «Ера-медіа» та Національною суспільною телерадіокомпанією України (НСТУ) продовженим з 10 липня 2018 року по 10 липня 2019 року. У зв’язку з цим програма мала виходити до закінчення договору, тобто 10 липня. У той же час «Ера-медіа» хоче відсудити у НСТУ майже 127 тис. за трансляцію «Доброго ранку, країно» з липня 2018 по липень 2019 року.

Наразі у ранковій програмі виходять сюжети, в яких піарять народного депутата України, власника ТОВ «Ера-Медіа» Андрія Деркача, зокрема у сюжеті «Відкриття ФАПу у селі Кузьки, у Конотопському районі», який вийшов 9 липня. 

4 липня у ранковій програмі на Суспільному, яку виробляє «Ера-медіа», вийшов сюжет  про  те, що завдяки конкурсу від народного депутата Андрія Деркача 30 талановитих дітей з Сумської області побували на екскурсії у Верховній Раді.

Додамо, що на двох попередніх виборах до ВР (позачергові у 2014 р. та чергові у 2012 році) нардепом по мажоритарному округу № 159 ставав Андрій Деркач. У 2014 році балотувався як самовисуванець, у 2012 році йшов від «Партії Регіонів». До одномандатного виборчого округу №159 із центром у Глухові входять Глухівський, Путивльський, Середино-Будський, Ямпільський, частина Кролевецького, Конотопського і Шосткинського районів. Наразі він знову балотується у цьому окрузі, самовисуванець. 

comments powered by Disqus