Полторак звинуватив «UA: Перший» у відмові дати ефір щодо вибухів в Ічні. У НСТУ заперечують (ДОПОВНЕНО)

скріншот

«Я був здивований, ми зробили все можливе для того, щоби своєчасно інформувати населення про стан, ситуацію, загрози, про те, що зараз відбувається, для того, щоб своєчасно провести евакуацію особового складу, щоб не було паніки, щоб люди розуміли, що відбувається. Але ми були здивовані, коли начальник прес-служби Збройних сил України, виходячи на "112" канал, зміг прорватися в ефір через 1,5-2 год, а на "Перший" канал взагалі, він доповідав мені особисто, він чув, коли йому сказали: "Перебйотся". "У нас для нього немає часу" у цей час,  коли події відбулися в  6-му арсеналі», – сказав Степан Полторак під час своєї доповіді.  

Прес-служба Національної суспільної телерадіокомпанії України повідомила, що до редакції телеканалу «UA: Перший» прес-служба ЗСУ з жодним проханням про термінове включення в ефір не зверталась. «Проте, безумовно, отримала б доступ до прямого ефіру для негайного інформування населення в надзвичайній ситуації, якби звернулась із таким запитом».

На телеканалі відзвітували, що журналісти Суспільного оперативно висвітлювали ситуацію на всіх теле-, радіо та діджитал-платформах.

«Саме журналісти регіонального каналу Суспільного "UA: Чернігів" першими прибули на місце подій та оперативно висвітлювали ситуацію, ставши першоджерелом відеоматеріалів для інших ЗМІ, а команда телеканалу "UA: Перший" проводила прямі включення з місця подій упродовж усього дня 9 жовтня.

Прямі включення в новинах на телеканалі "UA: Перший" відбувались о 12:00, 13:00, 15:00 та о 18:00. Для повідомлення екстрених новин трансляцію ІІІ Літніх Юнацьких Олімпійських ігор було негайно перервано.

О 13:10 на "UA: Українське радіо" був тематичний РадіоДень про те, як розгортаються події в Ічні.

О 15:10 та 18:00 на каналі "UA: Перший" транслювали програму Тема дня, присвячену вибуху складів боєприпасів в Ічні.

Прямі трансляції ефіру відбувались на всі офіційні діджитал платформи Суспільного мовника», – зазначили про висвітлення подій біля Ічні на Суспільному.

Начальник Управління зв'язків з громадськістю Збройних Сил України — полковник Богдан Сеник у коментарі сайту «Детектор медіа» сказав, що на деякі телеканали він сам телефонував, аби проінформувати про надзвичайну сиутацію. За його словами, десь о 6:50-7:00 йому зателефонувала гостьова редакторка Олеся (прізвище не знає), яка представилася з телеканалу «UA: Перший» і попросила його про включення у прямий ефір «Ранку». У той час, коли Богдан Сеник був на зв’язку і чекав, коли йому дадуть слово, він почув у слухавку розмову: «Алесічка, он уже в нас не помещаєтся».

Богдан Сеник зазначив, що в ефірі працювало двоє ведучих і прозвучало, що це «Ранок».

Зранку 10 жовтня пан Сеник мав розмову по телефону з виконавчим продюсером інформаційного мовлення на ПАТ «НСТУ» Федором Скрипником, який пояснив йому, що Олеся не працює на телеканалі і що це швидше за все гостьова редакторка програми «Доброго ранку, Країно!», яку виробляє ТОВ «Ера-Медіа» народного депутата Андрія Деркача.

За словами пана Сеника, крім цього інциденту, він не має більше жодних зауважень до журналістів каналів і радіо НСТУ, які справді працювали на місці події і неодноразово робили включення Генштабу ЗСУ про події в Ічні.

Нагадаємо, власником ТОВ «Ера-Медіа» є народний депутат України, колишній регіонал Андрій Деркач. НСТУ в червні 2018 року розірвала угоду з «Ерою», яка упродовж року виробляє програму «Доброго ранку, Країно!», що виходить в ефірі «UA: Першого» із 6:30 по 9:30. ТОВ «Ера-Медіа» відтягує припинення виходу в ефір програми, подаючи у суд позови, при тому порушуючи стандарти журналістики. За літо 2018 року ТОВ «Ера-Медіа» розпочало 5 судових спорів (2 у місцевих районних судах м. Києва, Святошинському та Деснянському, та 3 у Господарському суді), аби змусити НСТУ продовжувати трансляцію телепрограми «Доброго ранку, Країно!». Більшість із спорів НСТУ виграла,  але зважаючи на те, що їх кілька, програма продовжує виходити попри розірвану угоду між НСТУ та «Ерою».

comments powered by Disqus