Спростування фейку: ніякого скандалу при звільненні співробітників із Харківської філії НСТУ не було

На сайті «Справжня варта»  вийшла новина під заголовком «Скандал на Харківському ОТБ: команда ранкового ефіру звільнилася». У ній йдеться про те що «четверо співробітників, котрі створювали щоденну програму «Твій ранок», написали заяви. І тут же були звільнені. Не згодні з методами і стилем керівництва пані Силаєвої, котра, за їхніми словами, вдається до грубості і дискримінації, журналісти не виключають подачу позову до суду про приниження їхньої честі та гідності».

Журналісти, які звільнилися з телеканалу ОТБ Харківської філії Національної суспільної телерадіокомпанії України, звинуватили сайт «Справжня варта» у розповсюдженні замовного матеріалу проти нової продюсерки Ганни Силаєвої та поширенні неправдивої інформації, якої ніхто з компанії сайту не давав.

«Конфлікт із керівництвом ОТБ почався з перших же днів роботи нового продюсера Ганни Силаєвої, і триває вже не один місяць», – йдеться на сайті «Справжня варта».

Продюсерка ранкового мовлення НСТУ Жанна Кузнєцова підтвердила сайту «Суспільне мовлення», що четверо співробіників філії, які працювали над програмою «Твій ранок», звільнилися. Це Олена Кудінова (Фатєєва), Ганна Шевчик, Віта Мац і Наталія Головенко (Поспєлова).

При тому, ранокову програму ведуть, як і раніше, Ольга Сітковська, Іван Русанов та Олексій Печій.

«Так, 4 співробітників звільнилися. Немає особистих конфліктів, є робочий процес. Багато змін відбувається, працюємо, аби зробити наші ефіри краще. Були зауваження і до ранкової передачі у Харкові. Я особисто моніторю ранкове мовлення в усіх філіях, ми спільно з командами, з продюсерами працюємо над його розвитком, покращенням. Шкода, що ця команда вирішила припинити цю роботу. Однак Ранки продовжують виходити в ефір», – прокоментувала «СМ» Жанна Кузнєцова.

На сайті «Справжня варта» зазначено, що «звільнена екс-керівник творчого об'єднання «Максимум» Олена Фатєєва забрала із собою «задник» програми «Твій ранок», пояснивши, що це її майно – банер був виготовлений на її власний кошт».

Пані Кузнєцова пояснила: «Вважаю неправильним коментувати матеріал «Варти», що ґрунтується на недостовірних даних: адже цього коментаря звільнені працівники не давали. Про це вони самі заявляли у Facebook. Зараз Ранок виходить у декораціях, створених на філії».

Олена Фатєєва на своїй сторінці у Facebook спростувала неправдиву інформацію, поширену на сайті «Справжня варта».

«Останнім часом моє життя перетворилося на вир подій, які мені важко усвідомити. Те, що звільналася я, і коллектив, з яким я працювала не один рік поруч – з одного боку величезна трагедія. з іншого......Роботі, не ОТБ я віддала 18 років насиченого, цікавого життя. Я люблю і поважаю людей з якими я працювала. Стосунки з Ганною Силаєвою не були настільки нестерпними, щоб не було конструктиву у створенні контенту суспільного. Пишу для того, щоб ви розуміли, що мені ніколи не подобалось і не буде подобатись те, що мене використовують. Жодних інтерв’ю, я не давала, а тим більш позовів до суду робити не збиралась», – повідомила вона.

Ведуча програми «Твій ранок» Ольга Сітковська назвала статтю на «Справжній варті» «огидною, в якій без зазначення джерел була написана брехлива інформація».

«Жодна зі співробітниць, які вчора звільнилися, ніяких коментарів не давала і про позов до суду не йдеться. Більш того, те, що трапилося в нашій редакції – це особисте рішення кожного окремого співробітника, за мотивами, відомим тільки нам. Якщо хтось намагається використати ситуацію в своїх цілях – це ганьба, мерзота», – написала  ведуча на своїй сторінці у Facebook.  

«Фатєєва мій колишній керівник, яку я дуже поважаю. А стаття, на мою думку, чиста заказуха на Ганну Сілаєву», – написила у коментарях під своїм постом Ольга Сітковська.  

Нагадаємо, продюсерка Рівненської філії НСТУ Інна Білецька звинуватила НСЖУ у поширенні неправди про скорочення.  У НСЖУ шкодують, що опублікували неперевірену та недостовірну іформацію. 

comments powered by Disqus