Команда Суспільного вибачилася за некоректну інформацію в ефірі щодо заробітків паралімпійців

Команда Суспільного вибачилася за некоректну інформацію в ефірі щодо заробітків паралімпійців

14:55,
10 Вересня 2021
2252

Команда Суспільного вибачилася за некоректну інформацію в ефірі щодо заробітків паралімпійців

14:55,
10 Вересня 2021
2252
Команда Суспільного вибачилася за некоректну інформацію в ефірі щодо заробітків паралімпійців
Команда Суспільного вибачилася за некоректну інформацію в ефірі щодо заробітків паралімпійців
На «UA: Першому» порівняли заробітки олімпійців і паралімпійців, порушивши стандарти журналістики.

8 вересня Редакційна рада Суспільного мовника на позачерговому засіданні виявила у рубриці «Цифри» під час «Студії Паралімпійських ігор» порушення стандарту точності й повноти інформації, відмови від дискримінації та відділення фактів від коментарів. 

Команда Суспільного попросила вибачення у національної паралімпійської збірної команди, Національного комітету спорту інвалідів України та всіх глядачів «UA: Першого», йдеться на корпоративному сайті Суспільного мовлення.

До Редради надійшов лист від голови правління Національної суспільної телерадіокомпанії України Миколи Чернотицького з проханням розглянути сюжет у рубриці «Цифри», який вийшов 3 вересня у програмі «Студія Паралімпійські ігри» на «UA: Першому». У листі було зазначено, що нього звернулися представники паралімпійського комітету України щодо некоректної інформації в ефірі «UA: Першого».

У рубриці «Цифри» ведучий Денис Зерченко порівняв кількість медалей паралімпійців та олімпійців і «зазирнув до кишень паралімпійців».

«Стати у 17 років мільйонером. Як? Займайтесь паралімпійським спортом, це вигідно в Україні. Підкреслюю останнє, в Україні», –  сказав ведучий. Він розповів, скільки Україна заплатить паралімпійцям, їхнім тренерам та олімпійцям із держбюджету за медалі та яка винагорода за медалі чекає на паралімпійців в інших країнах.

«Емігрувати нашим паралімпійцям до інших країн просто немає сенсу, бо ви ще знайдіть державу, де так платять параатлетам», – додав він.

Денис Зерченко припустив, що такі суми можуть стати «мотивацією для потенційних олімпійців переходити до паралімпійського спорту».

Після цього сюжету паралімпійці упродовж трьох днів відмовлялися давати коментарі журналістам Суспільного мовлення, сказали «Детектору медіа» джерела на Суспільному. Також Національний комітет спорту інвалідів України, опублікувавши підсумки паралімпіади, подякував спонсорам, першому українському інклюзивному телеканалу Equalympic за потужну роботу і не згадав про Суспільного мовника, який наживо транслював змагання із Токіо, відправив на паралімпіаду знімальну групу і щодня вів програму «Студія Паралімпійських ігор», гостями якої були паралімпійці та їхні тренери.   

Редрада Суспільного, проаналізувавши рубрику про гроші, дійшла висновків, що він «не мав корисливої мети» і що в сюжеті є «порушення стандарту точності й повноти інформації, відмови від дискримінації та відділення фактів від коментарів», а це є порушенням стандартів редакційного статуту НСТУ.

Згідно з рекомендацією редакційної ради для недопущення некоректного висвітлення теми Паралімпіади спортивна редакція вирішила провести для команди додаткове навчання з висвітлення інклюзивної тематики, зокрема життя людей з інвалідністю.

Нагадаємо, у липні 2021 року Національна суспільна телерадіокомпанія України і Національний комітет спорту інвалідів України підписали Меморандум про співпрацю.

Група журналістів Суспільного відправилась у Токіо на Паралімпіаду і перебувала у центрі подій  з 24 серпня до 5 вересня.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду