ВО «Свобода» провела мітинг під телецентром «Олівець» проти закриття «Доброго ранку, країно!» (ОНОВЛЕНО)

Про це йдеться на офіційній сторінці у Facebook «UA: Суспільне мовлення».

«Серед протестувальників були переважно особи пенсійного віку, а також близько десятка молодих чоловіків з прапорами. Більшість старших людей, котрі брали участь у мітингу, не знали, до будівлі якого саме телеканалу вони прийшли й проти чого протестують. Давати коментарі нашим журналістам ці мітингувальники відмовлялись. Проте у спілкуванні з працівниками Суспільного казали, що хочуть повернути на екрани ранкове шоу, назву якого не знають», – повідомляють у НСТУ.

За інформацією працівників Суспільного, організатори акції роздавали учасникам листівки з гаслами й давали інструкції. У листівках значились гасла: «Аласанію геть», «Аласанію на нари», «Аласанія, звільни телевізор!».

«Молодші чоловіки встановили колонки та виступали з промовами. Вони демонстративно розбили перед входом до телецентру телевізор, а потім давали коментарі двом телекамерам, що не мали розпізнавальних знаків належності до телеканалів. На питання працівників Суспільного невідомі журналісти з камерами не відповідали і називали себе ютуб-блогерами», – зазначають у компанії.

На акції протесту був також депутат Київради від ВО «Свобода» Володимир Назаренко, однак із журналістами Суспільного спілкуватися він відмовився, не хотів себе називати й давати будь-яких коментарів.

«Акцію біля НСТУ ініціювала Київська міська організація ВО "Свобода" з вимогою не допустити посилення цензури на телебаченні. На пікетуванні були присутні не лише члени партії, але й пересічні кияни, які відгукнулися на заклик свободівців. Люди вийшли не за конкретну телепрограму, а загалом проти впровадження цензури за критику влади», – прокоментувала сайту «Суспільне. Детектор медіа» прес-служба «Свободи».  

Нагадаємо, з 2001 року ТРК «Ера» мовила на ефірній ліцензії «UA: Першого» в мережі УТ-1 щоденно з 6:00 до 9:00 та з 23:00 до 1:20, що складало 5,3 години. 18,7 годин належало «UA: Першому». Тоді телеканал «Ера»  узяв на себе зобов'язання відмовитися від ліцензії у випадку створення суспільного мовлення. У 2011 році Перший національний отримав ліцензію на супутникове мовлення, яка була підлаштована під аналогове мовлення в частині обсягу мовлення. Тож «Ера» отримала у вигляді подарунку 5,3 години супутникового мовлення на добу за державні кошти. Комерційна ТРК продовжувала мовити ці 5,3 години на добу до 14 квітня 2017 року. 

12 липня 2017 року комерційна телерадіокомпанія «Ера» відмовиться від ліцензії на аналогове мовлення у мережі УТ-1 на користь телеканалу «UA:Перший». Між каналами дійшли згоди, що ТРК «Ера» з 1 серпня залишає ефір у мережі УТ-1. Між ПАТ «НСТУ» та ТОВ «Ера-Медіа» було укладено договір про створення на замовлення програми «Доброго ранку, Країно!», яка виходила в ефірі «UA: Першого» з 20 листопада  2017 року із 6:30 по 9:30 .

ПАТ «НСТУ» листами від 05.06.2018 та від 07.06.2018 направило ТОВ «Ера-Медіа» повідомлення про припинення дії договору через ряд порушень стандартів журналістики, які були виявленні під час моніторингу.

НСТУ повідомила, що з 10 липня 2018 року на «UA: Першому» закривається ранкова програма «Доброго ранку, Країно!», яку згідно з догором для Суспільного виробляло ТОВ «Ера-Медіа». Ведучі заявили, що програму закривають через те, що гостею ефіру стала Юлія Тимошенко.

ТОВ «Ера-Медіа» подало дві позовні заяви проти закриття програми: одну – в Господарський суд, іншу – в Святошинський, «скористалось відомою схемою, а саме залучило фізичну особу (Скачко Злату Георгіївну) як другого відповідача». 27 червня 2018 року Святошинський районний суд міста Києва прийняв ухвалу, яка забороняє НСТУ закрити програму «Доброго ранку, країно!». 11 липня 2018 року програма «Доброго ранку, Країно» продовжила виходити в ефірі «UA: Першого» через ухвалу суду.

Більш детально про те, що відбувається між компаніями, читайте у статті «Змія вкусила корову. Що сталося між «Ерою» і Суспільним».

comments powered by Disqus