Суспільне третій раз виграло суд проти «Ери» щодо «Доброго ранку, Країно!»

Київський апеляційний господарський суд відмовив ТОВ «Ера-Медіа» про забезпечення позову шляхом примусової трансляції телепрограми «Доброго ранку, Країно!» на телеканалі «UA: Перший». Про це повідомляє прес-служба НСТУ із посиланням на реєстр судових рішень.

Суд ухвалив відповідне рішення 13 вересня. Це вже третє рішення на користь Суспільного мовлення. До того, 29 серпня 2018 року Господарський суд Києва відмовив «Ері» щодо примусової трансляції «Доброго ранку, Країно!». Представники «Ери» на суд не з’явилися. Наступне засідання суд призначив на 29 вересня. Провадження в цій справі відкрито ухвалою від 27 червня 2018 року, у ній суд зазначив, що наданих ТОВ «Ера-Медіа» пояснень і доказів не достатньо для розгляду заяви про забезпечення позову.

6 серпня 2018 року (справа № 910/10242/18, суддя Картавцева Ю. В.) господарський суд міста Києва ухвалою відмовив «Ері» у задоволенні заяви про забезпечення позову в повному обсязі.

26 вересня 2018 року відбудеться наступний судовий розгляд в апеляційному суді (справа № 759/9706/18 ТОВ «Ера-Медіа» до Скачко З. Г. та ПАТ «НСТУ»). У НСТУ сподіваються, що примусова трансляція телепрограми як засіб забезпечення позову може бути нарешті припинена.

«Ми дуже чекаємо на цей розгляд апеляції та сподіваємося на справедливе рішення, яке нарешті покладе край зловживанням та затягуванням спору з боку Ери», – сказала членкиня правління НСТУ відповідальна за юридичний напрям діяльності, Інна Гребенюк.

Як писав сайт «Суспільне. Детектор медіа», за даними юристів НСТУ, за літо 2018 року ТОВ «Ера-Медіа» розпочало 5 судових спорів (2 у місцевих районних судах м. Києва, Святошинському та Деснянському, та 3 у Господарському суді), аби змусити НСТУ продовжувати трансляцію телепрограми «Доброго ранку, Країно!».

Власник ТОВ «Ера-Медіа», народний депутат України, колишній регіонал Андрій Деркач вважає, що керівники Національної суспільної телерадіокомпанії України «незаконно та із тиском на журналістів намагається позбавити ефіру програму “Доброго ранку, країно”».

Незалежні юристи наголосили, що користуючись колізіями законодавства, залучаючи фізичних осіб до справи для зміни підсудності, змінюючи деталі позову аби обійти заборону розпочинати судові спори кількаразово в різних судах між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав, ТОВ «Ера-Медіа» робить усе можливе, аби залишатись в ефірі телеканалу «UA: Перший», попри бажання НСТУ.

comments powered by Disqus