Спростування фейку. Членкиня наглядової ради НСТУ: Мій син не працює на Суспільному

Спростування фейку. Членкиня наглядової ради НСТУ: Мій син не працює на Суспільному

14:08,
8 Лютого 2019
3211

Спростування фейку. Членкиня наглядової ради НСТУ: Мій син не працює на Суспільному

14:08,
8 Лютого 2019
3211
Спростування фейку. Членкиня наглядової ради НСТУ: Мій син не працює на Суспільному
Спростування фейку. Членкиня наглядової ради НСТУ: Мій син не працює на Суспільному
Заступниця голови наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) Світлана Остапа голосувала проти відставки голови правління Суспільного, не через те, що її «син працює на Суспільному», а із зовсім інших причин. Син заступниці голови наглядової ради, як вона запевнила, не працює у НСТУ.

Про це вона написала на своїй сторінці у фейсбуку у відповідь на новину під назвою «Конфликт интересов: член Наблюдательного совета "Суспильного" срывала отставку Аласания ради сына, - активист», опубліковану в інтернет-виданні «Вести».

Видання, посилаючись на фейсбук-сторінку голови профспілки працівників сфери комп'ютерних та інформаційних технологій Олександра Товстенка, опублікувало новину, начебто «саме родинні стосунки, на думку активіста, змусили Остапу захищати Аласанію».

«У пані Остапи є власний інтерес на “Суспільному” – син Олександр Остапа. Він працював на UA:Перший прес-секретарем спортивних трансляцій. Із січня по травень минулого року також керував прес-центром Суспільного. Зараз працює на аутсорсі та регулярно заробляє на підрядах “Суспільного”. Мамі не хочеться, щоб син втратив заробіток? Не хочеться голосувати проти безпосереднього керівника свого сина, щоб не накликати біду?», – цитують «Вести» пост Олександра Товстенка.

Світлана Остапа опублікувала у фейсбуку офіційне спростування, оскільки видання не звернулося до неї по коментар.

«Велікорозумна газета "Вести" опублікувала з посиланням на невідомого мені актівіста новину, що, я не голосувала за відставку Зураба Аласанії, бо мій син працює на Суспільному. Повідомляю: мій син не працює на Суспільному, і я голосувала проти відставки із зовсім інших причин. Торік я писала, що під час олімпійських ігор і Євробачення мій син кілька місяців працював за контрактом на UA: Перший, робив фан-зону», – пояснила вона.

Світлана Остапа зазначила, що у цьому немає конфлікту інтересів.  

«Перед тим, як він почав там працювати, я консультувалася з юристами, чи немає в тому конфлікту інтересів. Вони мені офіційно заявили, що немає. Тому такі "новини" – удар в штангу», – додала вона.

Нагадаємо, 31 січня наглядова рада таємним голосуванням розірвала контракт із головою правління НСТУ Зурабом Аласанією. З 12 присутніх, 9 членів НР проголосувало «за» недовіру очільнику Суспільному, 3 – «проти», Світлана Остапа, Вадим Міський та Олександр Павліченко публічно заявили, що вони були проти відставки Зураба Аласанії.  

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду