Члени журі на «Євробаченні-2022» не можуть пояснити, чому дали нуль балів Польщі

Члени журі на «Євробаченні-2022» не можуть пояснити, чому дали нуль балів Польщі

15:26,
15 Травня 2022
46423

Члени журі на «Євробаченні-2022» не можуть пояснити, чому дали нуль балів Польщі

15:26,
15 Травня 2022
46423
Члени журі на «Євробаченні-2022» не можуть пояснити, чому дали нуль балів Польщі
Члени журі на «Євробаченні-2022» не можуть пояснити, чому дали нуль балів Польщі
Ірина Федишин показала, що поставила Польщі 10, Андрій Капраль – 7, а голова журі Вадим Лисиця каже, що Польща та інші країни отримали ті оцінки, що заслужили на думку кожного з суддів.

Користувачі соціальних мереж та єврофани розкритикували членів професійного журі від України на міжнародному пісенному конкурсі «Євробачення-2022» за нуль балів для Польщі і Литви. Ці країни дали українському гурту «Калуш Оркестра» по 12 балів і найбільше підтримують український народ у війні проти Росії.

До складу журі увійшли продюсер, звукорежисер, музичний продюсер Вадим Лисиця,  соліст вокальної формації «Піккардійська терція» Андрій Капраль, попвиконавиця Ірина Федишин, художній керівник Академічного інструментального ансамблю «Високий Замок» Андрій Яцків, виконавчий продюсер телеканалу «UA: Культура» Лук’ян Галкін.

Ірина Федишин на своїй сторінці в Інстаграм опублікувала фото, на якому видно, що вона поставила 10 балів співакові з Польщі.

"Попри те, що не можна оприлюднити свої голоси і за це можна бути оштрафованою, я знімаю фото своєї анкети, де видно, скільки балів отримала Польща особисто від мене. Як так вийшло, що для Польщі вийшло 0 балів? Я не знаю відповіді на це запитання" — написала співачка.

Вона каже, що нуль балів від журі для польського артиста здивував її. «Не зважаючи на те, що «Євробачення» все ж «ніби-то» аполітичний конкурс, важко відсторонитися, коли у твоїй країні війна і найбільше руку допомоги тобі простягає Польща. Коли я побачила такі результати – це було шоком і для мене», – написала вона.

Вона розповіла, як проходило голосування: «Кожен з членів журі не знав скільки хто кому поставив балів, бо кожен ставив бали від себе самого у бланку, і не має права це обговорювати, бо це фіксується юридично під наглядом нотаріуса і притягується до відповідальності. Потім всі бали сумуються організаторами в цифри».

«Як так вийшло, що для Польщі вийшло 0 балів ??? Я не знаю відповіді на це запитання…», – додає членкиня журі.

Вадим Лисиця був головою журі. Він зазначив, що готовий нести відповідальність за вибір журі. «Інформація для всіх небайдужих до результатів голосування українського журі. Весь процес голосування проходив під пильним наглядом юриста всі члени журі заздалегідь ознайомилися з правилами голосування. Жодних можливостей впливати на рішення одне одного не мав ні один член журі, а тим більш головуючий. Тому Польща, та інші країни отримали ті самі оцінки, що заслужили на думку кожного з суддів. Платню за це ніхто не отримував. Ніяких преференцій, та інших заохочувань ніхто не мав. Хто бажає наступного разу бути суддею — звертайтесь до Суспільного Мовника. Як голова журі – я точно готовий нести відповідальність за демократичний вибір, зроблений цього року. За гуманітарну, воєнну, та фінансову допомогу Україні ми є і будемо вдячні Польському народу вічно! Але ж це ніяк не пов‘язані речі», — написав у фейсбуку Лисиця.

Андрій Капраль написав у фейсбуку: «Я дав Польщі 7-ме місце з 24-ох! Як обробляються бали — я не знаю!!! Кожен з Вас, я впевнений, підтримав того, за кого мав шанс це зробити, віддячуючи так за Величезну підтримку нашої країни усім, хто брав участь в конкурсі. Вирок проти мене почав діяти миттєво. На жаль, не можу відповісти кожному персонально, бо навіть не уявляв до сьогоднішнього дня, що стільки людей мною цікавилося. Кожен в житті за щось відповідає. Повірте, образити поляків я не хотів! Вибачитись я можу, хочу і буду, та Ваш гнів більший за прощення. Дякував, Дякую і Буду Дякувати Всім, хто зараз з Ураїною!!! Україна перемогла на цьому конкурсі і обов’язково переможе у цій війні!!!».

«Детектор медіа» звернувся до Суспільного за коментарем, як відбувається підрахунок голосів членів журі. «Суспільне не бреше», – сказали власні джерела «Детектору».  

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Олександр
15:42 / 20.05.2022
Одна бали ставить, другий місце????????????.Понавибирали дебілів.Цікаво ті,що залишилися що мали на увазі,кілограми,літри чи номер паркувального місця?????️????️????️
Олександр
07:53 / 19.05.2022
Голову та членів журі Євробаченя 2022 від України, кожного, особисто, банити та бойкотувати в нашому медіапросторі. Не ходити на їх концерти,не давать їм заробітку, балів...,бо Український народ має також свою позицію до цих людей провокаторів. Всі давно знають що Євробачення це підтримка держав особливо потерпаючих від біди. І треба бути особливо вдячним нашим кращим друзям за підтримку.
Олександр
07:52 / 19.05.2022
Голову та членів журі Євробаченя 2022 від України, кожного, особисто, банити та бойкотувати в нашому медіапросторі. Не ходити на їх концерти,не давать їм заробітку, балів...,бо Український народ має також свою позицію до цих людей провокаторів. Всі давно знають що Євробачення це підтримка держав особливо потерпаючих від біди. І треба бути особливо вдячним нашим кращим друзям за підтримку.
репортерка
11:27 / 18.05.2022
16 травня 2022 року відбулося засідання Комітету ВРУ з питань гуманітарної та інформаційної політики.Перед розглядом питань порядку денного народна депутатка Ірина Констанкевич ініціювала обговорення питання, яке зараз турбує велику частину українського суспільства, про роботу українського журі на Євробаченні-2022, об’єктивність, професіоналізм, громадянську позицію. Після виступів колег-народних депутатів було ухвалене рішення для детального аналізу винести це питання на профільний підкомітет з питань музичних індустрій.
Лія
15:33 / 17.05.2022
Це були не журі, а кучка імбецильних проросійських шкур, які вилізли з клоаки....Що це взагалі за голосування?! Голосувати повинен тільки народ, а не якесь збіговисько дурнів!!! Ганьба!!!! Видно ще не всих війна забрала!!!
Лія
15:32 / 17.05.2022
Це були не журі, а кучка імбецильних проросійських шкур, які вилізли з клоаки....Що це взагалі за голосування?! Голосувати повинен тільки народ, а не якесь збіговисько дурнів!!! Ганьба!!!! Видно ще не всих війна забрала!!!
Лія
15:32 / 17.05.2022
Це були не журі, а кучка імбецильних проросійських шкур, які вилізли з клоаки....Що це взагалі за голосування?! Голосувати повинен тільки народ, а не якесь збіговисько дурнів!!! Ганьба!!!! Видно ще не всих війна забрала!!!
Лія
15:31 / 17.05.2022
Це були не журі, а кучка імбецильних проросійських шкур, які вилізли з клоаки....Що це взагалі за голосування?! Голосувати повинен тільки народ, а не якесь збіговисько дурнів!!! Ганьба!!!! Видно ще не всих війна забрала!!!
Марта
19:42 / 16.05.2022
Якщо Федишин і Капраль поставили відповідно 10 і 7 балів, то звідки взявся 0. Докажіть це офіційно. Інакше тут русью пахнєт.
Марта
19:33 / 16.05.2022
Дуже часто продюсер до музики просто ніякого відношення не має - це просто господарник . Вадим Лисиця = Х-фактор= Оксана Марченко і відповідно її муж, то якого результату можна було чекати.
Іван
18:34 / 16.05.2022
У Pосії треба навчатись як грамотно вести пропагандиську справу. Вони будь-які власні невдачи завжди намагаються перекласти на інші держави, народи і навіть на увесь світ, використовуючи маніпуляції, пістави і відверту брехню. А українці навіть не помічають завуальовані провокації прoти них і починають чублятися поміж собою, що принижує державу і з боку виглядає безглуздо і навіть кумедно. Саме це дає кримлівській пропагадиській банді підстави насміхатися з українців. Українці майте бути гідними!
Іван
18:10 / 16.05.2022
Підкупити гамузом усе журі неможливо! І припеніть цькувати членів журі! Таким чином ви йдете у форваторі російскої пропагандиської машини, яка дуже потужна і працює продумано, підступно і досить дотепно - це великі майстри авантюризму, провокацій і брехні.DVRB
Іван
17:56 / 16.05.2022
Ніхто ще не пояснив, яким чином утворився нуль в голосуванні від українського журі. Переплутується місце з балами і не зрозуміло як місце перетворюється в бали. Суцільна плутанина! Тут зрозуміло тільке одне: правду не можуть говорити. При цьому ніхто не звертає уваги на потужний російський хакерський напад під час голосування, про що повідомили і самі італьянці, вказавши, що напад було відбито. Так, вони виправили пошкодження голосувань за основних кандидатів, але в суматоці не звернули уваги на голосування українського журі за Польщу і за Литву і ще деякі голосування (Грузія та інші) і не зробили виправлення. Так, ці зіпсовані результати голосування українського журі майже не вплинули на загальний результат, але це дало потужний резонанс і несриняття у відношенні друзів України Польщі і Литви, чого й домагалася підступна Росія. Але признати, що хакерський напад хоча би частково вдався не доцільно ні для кого, оскільки можуть стати під сумнів результати всього конкурсу, що призведе до великого скандалу і навіть до признання недійсними результати Евробачення, що також є намаганням Росії. Тому краще сприйняти це спокійно і Україною, і Польщею, і Литвою та й іншими країнами.
Вікторія
15:32 / 16.05.2022
Мені дуже соромно за таке рішення журі. Вважаю, що майбутнє конкурсу лише за глядацькими рішеннями. Брати-поляки, щиро перепрошую
Цинічний Бандера
11:53 / 16.05.2022
Лада, а можна посилання де ви вичитали такі цікаві аспекти правил Євробачення. Я вважав завжди,що бали виставляються від 1 до 8, далі 10 й 12, і лише десяти конкурсантам, решта - 0.
ЛАДА
11:31 / 16.05.2022
Отвечу всем, кто не понимает, что происходит. Жюри сейчас врет и не расскрывает того, как проходило голосование и по какому принципу, чтоб выставить себя в белом. Но лицемерие на лицо. Жюри купили русские и это мерзко, что они продались... Стыдно ужасно,в стране война!!! И это козни путина и русских нелюдей сатанистов. Они прекрасно знаю эт, как важен этот конкурс. Подстава жюри исключена, так как там находится спец человек от евровидения и он собирает бланки. Это все они и только они. Мы должны помнить таких "героев' всегда. Они надеятся, что это все забудется. Нужно провести расследование этого дела я считаю. Не верьте в эти сказки, что они типа честно старались оценивать. Это все вранье.
ЛАДА
11:18 / 16.05.2022
Жюри занесли денежку, они и рады продаться. А выставлять баллы нужно от 1 до 20 с чем то, смотря сколько участников. Потом балы суммируются и у кого больше баллов тому 1 место отдают и тд. И сейчас это жюри нам нагло врет и говорит, что им жаль, хотя на самом деле им вообще не жаль. Денежки получили и до свидания. Знают, что все забудут это через месяц.и это ноунеймы какие то вообще, кто все эти люди, которые судят? Стыдно очень
Ірина
11:07 / 16.05.2022
Комусь потрібно було зробити цей скандал, щоб посварити нас з Польщею.Беріть вище, це не журі. Думаю їх просто використали або підставили.Нікого не виправдовую. Це Євробачення, і тут теж присутній момент політики. Тут причетні ті, хто гальмує наш вступ да ЄС, або не хоче щоб ми там були.
Оксанка Ердоган памагі
10:53 / 16.05.2022
Моя школа. Розумничка все зробила як я просила
Цинічному Бандері
10:52 / 16.05.2022
Таке журі і є підтвердженням всієї роботи Суспільного, де шобла всіляких продюсерів менеджерів з шумом кричать, що вони щось зроблять. І роблять - викидають з каналу професіоналів. А потім набирають повні груди повітря, надувають щоку і тужаться. І виходить у них... повітря через сраку.
Цинічний Бандера
10:12 / 16.05.2022
Результати голосування жюрі - це соромно. А решта ні: не соромно, що суспільне телебачення стало частиною зєлємарафону який зараз на 99% перетворився з інформаційного на пропагандистський - не соромно. Не соромно, що в сітці мовлення не знайшлося часу для показу не тільки "Євробачення", але й таких суспільно важливих подій як Дефлімпійські ігри, як товаристські матчі української збірної з футболу та клубів "Динамо" та "Шахтар", де між іншим збирались кошти напідтримку України, не соромно було закинути ці події на третьосортні канали. Не соромно було сформувати таке жюрі, яке навряд чи хто знає пофамільно, крім Ірини Федишин. При всый повазі, наприклад до соліста Пікардійської терції Андрія Капраля, цей склад навряд чи можна назвати експертами сучасної музики. Навіть не знаю, що більше бісить у цій ситуації: сумнівний "професійний" рівень жюрі чи їх неготовність відстоювати свою думку. Бо вже почалось "розмазування соплів", що ми ж не так голосували, що давали Польщі бали. Якщо так, тоді давайте розслідувати. Он вже Грузія теж оголосила, що результати жюрі подані неправильно.
Виктор
01:52 / 16.05.2022
Головой надо думать не только жюри, но и всем и всегда. 1 балл от жюри - это как раз 10 место, а 7 место - это 4 балла. Другое дело, что итоговая оценка зависит от мест, которые дали другие члены жюри. Если хотя бы один даст, условно 20-е место, то в итоге поляк не попадает в десятку лучших, а места с 11-го по 24 оцениваются в 0 баллов.
Галина
01:30 / 16.05.2022
Поляки нас пітримують з перх хвилин не дивлячись на ніякі правила в ущер собі лишби нам добре було .пускають у свої доми!!!!блін я рада що ми виграли !!!та мені встидно за журі , в страку засуньте своє не політики , ми седіли з поляком в нього в домі в який він нас пустив ,пустив в своє життя, дивилися євробаченя , та по справжньому радіии не можеш коли тобі соромно за кучку дибілів які вирішили дати польщі ніж в серсе своїм 0 !!!стидоба
Галина
01:30 / 16.05.2022
Поляки нас пітримують з перх хвилин не дивлячись на ніякі правила в ущер собі лишби нам добре було .пускають у свої доми!!!!блін я рада що ми виграли !!!та мені встидно за журі , в страку засуньте своє не політики , ми седіли з поляком в нього в домі в який він нас пустив ,пустив в своє життя, дивилися євробаченя , та по справжньому радіии не можеш коли тобі соромно за кучку дибілів які вирішили дати польщі ніж в серсе своїм 0 !!!стидоба
Галина
01:29 / 16.05.2022
Поляки нас пітримують з перх хвилин не дивлячись на ніякі правила в ущер собі лишби нам добре було .пускають у свої доми!!!!блін я рада що ми виграли !!!та мені встидно за журі , в страку засуньте своє не політики , ми седіли з поляком в нього в домі в який він нас пустив ,пустив в своє життя, дивилися євробаченя , та по справжньому радіии не можеш коли тобі соромно за кучку дибілів які вирішили дати польщі ніж в серсе своїм 0 !!!стидоба
Галина
01:29 / 16.05.2022
Поляки нас пітримують з перх хвилин не дивлячись на ніякі правила в ущер собі лишби нам добре було .пускають у свої доми!!!!блін я рада що ми виграли !!!та мені встидно за журі , в страку засуньте своє не політики , ми седіли з поляком в нього в домі в який він нас пустив ,пустив в своє життя, дивилися євробаченя , та по справжньому радіии не можеш коли тобі соромно за кучку дибілів які вирішили дати польщі ніж в серсе своїм 0 !!!стидоба
Галина
01:29 / 16.05.2022
Поляки нас пітримують з перх хвилин не дивлячись на ніякі правила в ущер собі лишби нам добре було .пускають у свої доми!!!!блін я рада що ми виграли !!!та мені встидно за журі , в страку засуньте своє не політики , ми седіли з поляком в нього в домі в який він нас пустив ,пустив в своє життя, дивилися євробаченя , та по справжньому радіии не можеш коли тобі соромно за кучку дибілів які вирішили дати польщі ніж в серсе своїм 0 !!!стидоба
Галина
01:28 / 16.05.2022
Поляки нас пітримують з перх хвилин не дивлячись на ніякі правила в ущер собі лишби нам добре було .пускають у свої доми!!!!блін я рада що ми виграли !!!та мені встидно за журі , в страку засуньте своє не політики , ми седіли з поляком в нього в домі в який він нас пустив ,пустив в своє життя, дивилися євробаченя , та по справжньому радіии не можеш коли тобі соромно за кучку дибілів які вирішили дати польщі ніж в серсе своїм 0 !!!стидоба
Галина
01:28 / 16.05.2022
Поляки нас пітримують з перх хвилин не дивлячись на ніякі правила в ущер собі лишби нам добре було .пускають у свої доми!!!!блін я рада що ми виграли !!!та мені встидно за журі , в страку засуньте своє не політики , ми седіли з поляком в нього в домі в який він нас пустив ,пустив в своє життя, дивилися євробаченя , та по справжньому радіии не можеш коли тобі соромно за кучку дибілів які вирішили дати польщі ніж в серсе своїм 0 !!!стидоба
Галина
01:27 / 16.05.2022
Поляки нас пітримують з перх хвилин не дивлячись на ніякі правила в ущер собі лишби нам добре було .пускають у свої доми!!!!блін я рада що ми виграли !!!та мені встидно за журі , в страку засуньте своє не політики , ми седіли з поляком в нього в домі в який він нас пустив ,пустив в своє життя, дивилися євробаченя , та по справжньому радіии не можеш коли тобі соромно за кучку дибілів які вирішили дати польщі ніж в серсе своїм 0 !!!стидоба
ВІРА
00:27 / 16.05.2022
ЗРАДНИКИ ,ознаймтесь де капусту косили з 2014 року Міністерству культури рекомендую відвідати офтальмолога,щоб краще бачити,що відбувається
ВІРА
00:26 / 16.05.2022
ЗРАДНИКИ ,ознаймтесь де капусту косили з 2014 року Міністерству культури рекомендую відвідати офтальмолога,щоб краще бачити
ВІРА
00:25 / 16.05.2022
ЗРАДНИКИ ,ознаймтесь де капусту косили з 2014 року Міністерству культури рекомендую відвідати офтальмолога,щоб краще бачити
ВІРА
00:24 / 16.05.2022
ЗРАДНИКИ ,ознаймтесь де капусту косили з 2014 року Міністерству культури рекомендую відвідати офтальмолога,щоб краще бачити
ВІРА
00:24 / 16.05.2022
ЗРАДНИКИ ,ознаймтесь де капусту косили з 2014 року Міністерству культури рекомендую відвідати офтальмолога,щоб краще бачити
ВІРА
00:24 / 16.05.2022
ЗРАДНИКИ ,ознаймтесь де капусту косили з 2014 року Міністерству культури рекомендую відвідати офтальмолога,щоб краще бачити
ВІРА
00:16 / 16.05.2022
2016 год — премія «Высшая лига» (Росія) за пісню «НаверноПотомуЧто». 2017 год — премія «Премия RU.TV» (Росія) перемога в номінації «Лучшая песня». 2018 год — премія «Top Hit Music Awards» (Росія) перемога в номінації «Лучшая группа YouTube Russia» и «Лучший клип YouTube Russia» — «На стиле». Я Лисичка ,ой Лисиця не сиджу без діла (бач, які доробки) дивись уважно ,працьовитий дінджінер,крутий фахівець галузі А як і хто жюрі відбирав.ВСе чомусь шумовиння спливає швиденько
Юрій
23:39 / 15.05.2022
Суспільне, яке вибрало таке журі, та члени журі своїм голосуванням помножили себе на нуль. Справжній фахівець чи професіонал в першу чергу має мізки, в іншому випадку ти ніхто і звать тебе ніяк. Питання до суспільного - як на пісенному конкурсі в журі опинилися продюсери, тобто медіабізнесмени і керівник, тобто адміністратор ? Вони лише вміють рахувати гроші, керувати і все.
Юрій
23:37 / 15.05.2022
Суспільне, яке вибрало таке журі, та члени журі своїм голосуванням помножили себе на нуль. Справжній фахівець чи професіонал в першу чергу має мізки, в іншому випадку ти ніхто і звать тебе ніяк. Питання до суспільного - як на пісенному конкурсі в журі опинилися продюсери, тобто медіабізнесмени і керівник, тобто адміністратор ? Вони лише вміють рахувати гроші, керувати і все.
Геннадій
23:27 / 15.05.2022
З усіх знаю лише Федишин, і такою оцінкою в бік Польщі я розчарувався в ній. Я вважаю, що це не припустимо, як і не припустимо будь-яке суддівство в майбутньому цих членів.
Ліна
22:30 / 15.05.2022
То зроблено, щоб нас посварити. Якась проросійська агітація, саботаж або хабар. Польща та Литва то наче шерочка з машерочкой, тому те продажне жири попросту купили, то зрозуміло, і до бабці ходити не потрібно. Ми воюємо а вони продажні шлюхи за хабар і неньку продали. Ганьба і соромно!!!
Володимир
22:25 / 15.05.2022
Профнепридатні зрадники, от і всі пояснення. Дилетанти псують імідж країни, як таке можна допустити? Усих цих діячів треба послати слідом за русскім кораблем у медіапросторі.
Богдан
22:11 / 15.05.2022
Стидобище якесь! Таке враження, що це "жюрі" працює на рФ, 12 балів для Великобританії я погоджуюсь, але 0 для Польші це ганьба, у них було хороше виконання, навіть якщо прибрати політику. І також ще є декілька питаннь до них. Нехай вони дадуть прессконференцію і пояснять своє рішення, воно не піддається жодні
Леся
21:21 / 15.05.2022
Продажні суки,а не журі...напевно добре рашисти їм заплатили щоб вони робили це-посварити нас з тими що зробили для нашого народу у такий темний час найбільше!!!Поляки велике вибачення перед вами
Леся
21:20 / 15.05.2022
Продажні суки,а не журі...напевно добре рашисти їм заплатили щоб вони робили це-посварити нас з тими що зробили для нашого народу у такий темний час найбільше!!!Поляки велике вибачення перед вами
Леся
21:19 / 15.05.2022
Продажні суки,а не журі...напевно добре рашисти їм заплатили щоб вони робили це-посварити нас з тими що зробили для нашого народу у такий темний час найбільше!!!Поляки велике вибачення перед вами
Andriy
20:25 / 15.05.2022
Ви судді!?Як можна говорити що не знаєте як підраховується голосування , навіщо вас туди посадили!? Ви це ВАТА шоу!? Бути такими Тупими!!!!
Ірина
20:08 / 15.05.2022
Одна бали ставить, а другий місця присвоює, дивно... Так як правильно було, ставити бали чи давати місця всім 24-ом учасникам?
Ірина
20:07 / 15.05.2022
Одна бали ставить, а другий місця присвоює, дивно... Так як правильно було, ставити бали чи давати місця всім 24-ом учасникам?
Ірина
20:06 / 15.05.2022
Одна бали ставить, а другий місця присвоює, дивно... Так як правильно було, ставити бали чи давати місця всім 24-ом учасникам?
Ірина
20:04 / 15.05.2022
Одна бали ставить, а другий місця присвоює, дивно... Так як правильно було, ставити бали чи давати місця всім 24-ом учасникам?
Ірина
20:04 / 15.05.2022
Одна бали ставить, а другий місця присвоює, дивно... Так як правильно було, ставити бали чи давати місця всім 24-ом учасникам?
Ірина
20:03 / 15.05.2022
Одна бали ставить, а другий місця присвоює, дивно... Так як правильно було, ставити бали чи давати місця всім 24-ом учасникам?
Хара
19:49 / 15.05.2022
Точнісінько так керОвництво Суспільного роздало оцінки старим кадрам і миттєво списал всі таланти в розхід. А замість них поставило до керма Галкіних і К. І тепер не може пояснити чому по рейтингах Суспільне в сраці.
Віталій
19:47 / 15.05.2022
Збентежений непрофесійністю рішення так званого журі від України по відношенню до Польщі і Литви. Недоумки!!! Невже Україна може собі дозволити таких недоумків делегувати до судівства. Ганьба!
Віталій
19:46 / 15.05.2022
Збентежений непрофесійністю рішення так званого журі від України по відношенню до Польщі і Литви. Недоумки!!! Невже Україна може собі дозволити таких недоумків делегувати до судівства. Ганьба!
Олексій
18:50 / 15.05.2022
Куди дивиться мыныстр культури Олександр Ткаченко? Чи зовсім нічого не баче. Народе промоную висловити колективну ноту незадоволення працею міністерства культури України, т.як воно не здатне навіть найти серед десятків фахівців тих людей які розбираються у музиці, і можуть бути представниками журі від україни. Також пропаную підтримати всіх людей які після цього ганебного дійства створеного "журі україни" - бкдуть ігнорувати "творчість" Ірини Федишн. Хай Ірина співає у по клубах на весіллях і не їзде по закордонам і не ганьбить нашу Батьківщину.
Олексій
18:48 / 15.05.2022
Куди дивиться мыныстр культури Олександр Ткаченко? Чи зовсім нічого не баче. Народе промоную висловити колективну ноту незадоволення працею міністерства культури України, т.як воно не здатне навіть найти серед десятків фахівців тих людей які розбираються у музиці, і можуть бути представниками журі від україни. Також пропаную підтримати всіх людей які після цього ганебного дійства створеного "журі україни" - бкдуть ігнорувати "творчість" Ірини Федишн. Хай Ірина співає у по клубах на весіллях і не їзде по закордонам і не ганьбить нашу Батьківщину.
Оксана
18:45 / 15.05.2022
На мою думку, тут повинно розібратись СБУ. Як могло так вийти, що двоє учасників жюрі поставили високі бали, а їх думку не було враховано? Капраль та Федишин повинні довести свою непричетність до цієї брудної справи. Інакше - бойкот їм у майбутньому, як виконавцям
Оксана
18:44 / 15.05.2022
На мою думку, тут повинно розібратись СБУ. Як могло так вийти, що двоє учасників жюрі поставили високі бали, а їх думку не було враховано? Капраль та Федишин повинні довести свою непричетність до цієї брудної справи. Інакше - бойкот їм у майбутньому, як виконавцям
Інна
18:33 / 15.05.2022
Це ж треба так ЗГАНЬБИТИСЬ перед поляками. ВАМ НЕМАЄ ПРОЩЕННЯ!!! ПРОБАЧ НАРОД ПОЛЬЩІ ЗА ТАКУ НЕВДЯЧНІТЬ ВІД членів жюрі від України. НАРОД УКРАЇНИ Щ ВАМИ ????????????????
Інна
18:33 / 15.05.2022
Це ж треба так ЗГАНЬБИТИСЬ перед поляками. ВАМ НЕМАЄ ПРОЩЕННЯ!!! ПРОБАЧ НАРОД ПОЛЬЩІ ЗА ТАКУ НЕВДЯЧНІТЬ ВІД членів жюрі від України. НАРОД УКРАЇНИ Щ ВАМИ ????????????????
Інна
18:33 / 15.05.2022
Це ж треба так ЗГАНЬБИТИСЬ перед поляками. ВАМ НЕМАЄ ПРОЩЕННЯ!!! ПРОБАЧ НАРОД ПОЛЬЩІ ЗА ТАКУ НЕВДЯЧНІТЬ ВІД членів жюрі від України. НАРОД УКРАЇНИ Щ ВАМИ ????????????????
Олексій
18:33 / 15.05.2022
Це журі складоється з українських бездарів. А у Федишин рівен вокалістки сільського клубу. Вона позаздрила людським талантам. Ганьба "журистам".
Інна
18:32 / 15.05.2022
Це ж треба так ЗГАНЬБИТИСЬ перед поляками. ВАМ НЕМАЄ ПРОЩЕННЯ!!! ПРОБАЧ НАРОД ПОЛЬЩІ ЗА ТАКУ НЕВДЯЧНІТЬ ВІД членів жюрі від України. НАРОД УКРАЇНИ Щ ВАМИ ????????????????
Інна
18:31 / 15.05.2022
Це ж треба так ЗГАНЬБИТИСЬ перед поляками. ВАМ НЕМАЄ ПРОЩЕННЯ!!! ПРОБАЧ НАРОД ПОЛЬЩІ ЗА ТАКУ НЕВДЯЧНІТЬ ВІД членів жюрі від України. НАРОД УКРАЇНИ Щ ВАМИ ????????????????
Інна
18:30 / 15.05.2022
Це ж треба так ЗГАНЬБИТИСЬ перед поляками. ВАМ НЕМАЄ ПРОЩЕННЯ!!! ПРОБАЧ НАРОД ПОЛЬЩІ ЗА ТАКУ НЕВДЯЧНІТЬ ВІД членів жюрі від України. НАРОД УКРАЇНИ Щ ВАМИ ????????????????
Інна
18:30 / 15.05.2022
Це ж треба так ЗГАНЬБИТИСЬ перед поляками. ВАМ НЕМАЄ ПРОЩЕННЯ!!! ПРОБАЧ НАРОД ПОЛЬЩІ ЗА ТАКУ НЕВДЯЧНІТЬ ВІД членів жюрі від України. НАРОД УКРАЇНИ Щ ВАМИ ????????????????
Oksana
18:10 / 15.05.2022
Вимагаємо офіційного пояснення і вибачення перед Польщею! Надіюсь, що це остання ганьба з боку України . Як найменше хотілось би віририти. Вибачення!!! Пояснення!!! Вибачення!!!
Oksana
18:07 / 15.05.2022
Вимагаємо офіційного пояснення і вибачення перед Польщею! Надіюсь, що це остання ганьба з боку України . Як найменше хотілось би віририти. Вибачення!!! Пояснення!!! Вибачення!!!
Оксана
17:46 / 15.05.2022
Жахливо! Просто ганьба. І що тепер робити?
Наталя
17:39 / 15.05.2022
Продажні шкури!!! За рубель і маму рідну продадуть! Позор їм!!! Ні совісті ні поваги!!!
Наталя
17:39 / 15.05.2022
Продажні шкури!!! За рубель і маму рідну продадуть! Позор їм!!! Ні совісті ні поваги!!!
Vasia
17:26 / 15.05.2022
Це якась підстава! Так підставити усіх українців? Це або повна тупість, або навмисний саботаж. Польща, вибач! Ми вас любимо і безмежно вдячні за все, що ви для нас робите! Пара тупоголових жюрі - це не думка народу! Українці голосували за вас!
Вікторія
17:24 / 15.05.2022
Позоріще!!!! Хто обирав цих жюрі??? Соромно за цей вибір!!! Це просто жах!!!!
Галина
16:57 / 15.05.2022
Яка стидоба, позорище !!! Від поляків підтримка на всіх напрямках, а ми їм ніж в спину? То що ж ви за люди? БЕЗДАРИ.
Стефа
16:51 / 15.05.2022
Це журі не професійне а проросійське Ганьба
Стефа
16:48 / 15.05.2022
Це журі не професійне а проросійське Ганьба
голос правди
16:46 / 15.05.2022
я тоже чогось не розумію одна каже що ставить бали а інший роздає місця, вже хтось звездить. а в результаті полякам 0 позорники. через 5 запроданців соромно майже всій країні
Віктор Лисюк
16:46 / 15.05.2022
Позорище !!!!! Це не жюрі а зрадники України!!! Суспільне треба розігнати нахрін після такого!!!! Чекаємо офіційний вибачень від гавножурі і гавносуспільного!!!!
Віктор
16:45 / 15.05.2022
Позорище !!!!! Це не жюрі а зрадники України!!! Суспільне треба розігнати нахрін після такого!!!! Чекаємо офіційний вибачень від гавножурі і гавносуспільного!!!!
Крістіна
16:20 / 15.05.2022
Журі не знають як так вийшло що Польша нуль балів від журі отримали. Чи то журі рахувати не вміють, чи то я щось не розумію, поставивши 10 чи 7-ме місце з 24-ох Польші, це те саме що поставити 0 балів. Поставивши таке місце - Польша просто не мала шансів отримати від нас і балу. Тобто я маю на увазі те, що ні Андрій Капраль, ні Ірина Федишин, ні решта журі ціленаправлено не дали жодного балу. І це все після того, як нам Польша допомогає, в мене просто немає слів. Це свинство!
Крістіна
16:19 / 15.05.2022
Журі не знають як так вийшло що Польша нуль балів від журі отримали. Чи то журі рахувати не вміють, чи то я щось не розумію, поставивши 10 чи 7-ме місце з 24-ох Польші, це те саме що поставити 0 балів. Поставивши таке місце - Польша просто не мала шансів отримати від нас і балу. Тобто я маю на увазі те, що ні Андрій Капраль, ні Ірина Федишин, ні решта журі ціленаправлено не дали жодного балу. І це все після того, як нам Польша допомогає, в мене просто немає слів. Це свинство!
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду