Верховний суд визнав дійсним договір між «Ера-медіа» і НСТУ щодо виходу «Доброго ранку, країно!» на «UA: Першому»

Верховний суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду Ніни Ткаченко (головуючого),  Володимира Білоуса, В'ячеслава Пєскова встановив визнати договір між ТОВ «Ера-медіа» та Національною суспільною телерадіокомпанією України (НСТУ) продовженим з 10 липня 2018 року по 10 липня 2019 року.

Про це йдеться на сайті Єдиного державного реєстру судових рішень.

Верховний суд  постановив:

«Касаційну скаргу Публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" залишити без задоволення.

Постанову  Північного апеляційного господарського суду від 21.01.2019 та рішення Господарського суду м. Києва від 12.10.2018 у справі № 910/8245/18 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття, є остаточною та оскарженню не підлягає».

У рішенні Верховного суду зазначено, що рішенням Господарського суду м.Києва від 12.10.2018 у справі № 910/8245/18 (суддя Підченко  Ю.О.) позовні вимоги ТОВ «Ера-медіа» задоволено повністю, визнано договір № 318-16/4 від 12.07.2017, укладений між ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» та ТОВ «Ера-медіа», продовженим на той самий строк на підставі пункту 12.2. Договору № 318-16/4 від 12.07.2017, а саме з 10.07.2018 по 10.07.2019.

Постановою Північного апеляційного господарського суду від 21.01.2019 у справі № 910/8245/18 (колегія суддів: Пантелієнко В.О. - головуючий, Доманська М.Л.,    Верховець А.А.) рішення Господарського суду м.Києва від 12.10.2018 у справі № 910/8245/18 залишено без змін.

У прес-службі НСТУ підтвердили сайту «Детектор медіа»,що всі інстанції пройдено, компанія не може більше оскаржувати саме це рішення.

Відомо, що у НСТУ підготували та надіслали чергового листа до ТОВ «Ера-медіа» про припинення договору щодо виходу «Доброго ранку, країно!» в ефірі «UA: Першого». Про це у коментарі у Фейсбуку написав голова правління НСТУ Зураб Аласанія, з яким наглядова рада НСТУ з 6 травня розірвала договір. Наразі в «Ера-медіа» не підтвердили сайту «Детектор медіа», що вони отримали листа від НСТУ. У НСТУ також не мають підтвердження, що представник «Ера-медіа» отримав листа. 

Нагадаємо,12 липня 2017 року між ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» та ТОВ «Ера-медіа» був укладений договір № 318-16/4, згідно з яким «Ера-медіа» виробляла програму «Доброго ранку, країно!», яка виходить у прямому ефірі на «UA: Першому» з 6:30 до 9:30 з понеділка по неділю включно.

У червні 2018 рокуу НСТУ прийняли рішення про припинення договору від 12.07.2017 з «Ерою-медіа» щодо трансляції «Доброго ранку, країна!». На їх думку, у програмі порушували стандарти журналістики, що не відповідає Суспільному мовленню. НСТУ надіслала відповідні листи від 05.06.2018 та від 07.06.2018 до «Ери-медіа», яка запевняє, що лист було відправлено із запізненням, тому договір автоматично має бути продовжений на рік.

Суди між «Ерою-медіа» та НСТУ тривають від червня 2018 року. «Ера-медіа» розпочала 5 судових спорів, щоб примусити НСТУ не закривати телепрограму «Доброго ранку, Країно!».

Наразі суди прийняли рішення на користь «Ера-медіа», програма буде виходити до закінчення договору, тобто 10 липня. У той же час «Ера-медіа» хоче відсудити у НСТУ майже 127 тис. за трансляцію «Доброго ранку, країно!» з липня 2018 по липень 2019 року.

Фото: фейсбук-сторінка програми  «Доброго ранку, країно!»

comments powered by Disqus