Суспільний мовник Бельгії звинувачують в наклепі на членів королівської сім’ї

Нещодавно Бельгійський Королівський Палац подав скаргу до Ради деонтологічної журналістики країни на книжку під назвою «Королівські питання» (Royal Questions), що вийшла близько місяця тому. За твердженнями позивачів, у ній розкриваються факти приватного життя та дискредитується уся монарша сім’я. Автором видання є Фредерік Деборсу (Frederic Deborsu), актуальний журналіст національного суспільного мовника RTBF (Radio Television Belge Francophone).

                      

Відповідно, ці зауваження були висунуті не тільки автору, а й редакції та керівництву RTBF. На думку королівської сім’ї, медіа такого рівня не може бути задіяне в оприлюдненні неправдивої та образливої інформації.

Однак RTBF акцентує на своїй непричетності. Його редакція зазначає, що під час написання книжки Фредерік Деборсу був у відпустці, тому жодної участі сам мовник у процесі її написання брати не міг. Більше того, в офіційній відповіді RTBF йшлося про те, що Деборсу, маючи намір випустити у світ «Королівські питання», написав спеціальну заяву. У ній йшлося про те, що відповідальність за публікацію книжки несе тільки він, натомість редакція не має до неї жодного стосунку.

Зважаючи на те, що більшість фактів у виданні подається з посиланням на анонімні джерела, редакція RTBF заявила, що проведе внутрішнє розслідування, аби з’ясувати чи не користувався Деборсу архівами мовника під час написання книжки. 

Джерело: IMedia Ethics

comments powered by Disqus