Суди, вибухи, обшук у Марусі Звіробій і порнозйомка в лікарні

Про сенс і підходи цього моніторингу можна прочитати в передмові до першого матеріалу.

25 листопада (понеділок)

У понеділок «UA:Перший», як і майже всі його конкуренти (крім 5 каналу), повідомляв, що у Мар’їнці на Донеччині окупанти поранили цивільну жінку. «1+1», «Інтер» і ICTV робили репортажі про це з місця події, суспільний мовник – лише усне повідомлення. Про 5 ворожих обстрілів повідомляли цього дня всі телеканали, крім «1+1».

Усі канали цього дня розповідали про стан потерпілих у недільній аварії під Києвом, де машина дитячого омбудсмана Миколи Кулеби зіштовхнулася з мікроавтобусом.

Лише «UA:Перший» продовжував відстежувати стан шестимісячного хлопчика, якого врятували з палаючої хати на Черкащині.

Про підрив автівки адвоката в Харкові повідомляли цього дня всі канали, в тім числі й суспільний мовник.

Про пікетування з унітазами посольства Росії в Києві повідомляли лише «UA:Перший», «1+1» і 5 канал.

«UA:Перший», як і майже всі інші телеканали (крім СТБ), робив цього дня репортаж зі Світловодська, де почалася підготовка до ввімкнення опалення в будинках.

«UA:Перший», «1+1» і ICTV розповідали в понеділок про сильну ожеледицю на Вінниччині, через яку сотні людей травмувалися і трапилися десятки автоаварій. СТБ про це розповідав наступного дня.

Не повідомляв суспільний мовник цього дня про те, що голова Національної служби здоровя Олег Петренко написав заяву про звільнення через незгоду з діями нової команди Міністерства охорони здоров’я. Про це повідомляв телеканал «Інтер».

І було ще дві важливі події, про які не повідомляв ні суспільний мовник, ні його конкуренти: президент Зеленський цього дня підписав закон про незаконне збагачення, і суд більш як удвічі зменшив заставу підозрюваному в замовленні вбивства Катерини Гандзюк Владиславу Мангеру.

26 листопада (вівторок)

Про викриття поліцією мережі нарколабораторій по всій Україні повідомляли у вівторок «UA:Перший», «Інтер», СТБ і «Україна».

Лише «UA:Перший» і 5 канал повідомляли цього дня про те, що Державне бюро розслідувань скерувало до Генпрокуратури проєкт повідомлення про підозру народній депутатці від «Європейської солідарності» Софії Федині, якій закидають погрозу президенту вбивством.

Про акцію під Верховною Радою проти припинення справ Майдану і на підтримку голодуючої адвокатки родин Небесної сотні Євгенії Закревської у вівторок повідомляли лише «UA:Перший» і 5 канал.

Про вручення у Страсбурзі Олегу Сенцову премії Сахарова повідомляли цього дня всі телеканали, крім СТБ. Репортаж про це у суспільного мовника був найдокладніший.

Під посольством Росії в Києві організація «Крим SOS» провела акцію протесту, вимагаючи розслідувань численних зникнень людей в окупованому Криму. Про це розповідав лише суспільний мовник.

Про три обстріли на фронті повідомляли всі канали, крім «1+1» і «України».

Лише «UA:Перший» і «Інтер» повідомили цього дня про те, що слідство основною версією останніх вибухів у Балаклії вважає службову недбалість.

«UA:Перший», «1+1» і СТБ цього дня розповідали, що восьмеро хворих, яких Міністерство охорони здоров’я державним коштом відправило на трансплантацію до Індії, вже 9-й місяць чекають на операцію.

Не повідомляв суспільний мовник важливу для аудиторії новину про те, що НБУ вводить в обіг монети номіналом у 5 і 10 гривень і банкноти нового зразка. Про це повідомляли «1+1» і ICTV.

 

27 листопада (середа)

У середу всі телеканали, і «UA:Перший» зокрема, робили репортажі з засідання суду, який обирав запобіжний захід меру Львова Андрію Садовому.

«UA:Перший», «Інтер», 5 канал і «Україна» розповідали цього дня про заяву правління Нацбанку України про тиск з боку колишнього власника націоналізованого «Приватбанку» Ігоря Коломойського.

Про 4 ворожих обстріли і одного пораненого на фронті розповідали цього дня всі канали, крім «1+1» і «України».

Про те, що «Нафтогаз України» виграв у Стокгольмі апеляцію по першій скарзі російського «Газпрому», повідомляли цього дня лише «UA:Перший», «1+1», ICTV і 5 канал. Останній був найдокладнішим у цій темі. А про те, що український прем’єр Олексій Гончарук цього дня сказав, що уряд не веде жодних переговорів про прямі поставки газу з Росії, повідомляли лише «UA:Перший» і 5 канал, всі канали повідомляли про обіцянку прем’єра, що підвищення ціни на газ для населення взимку не буде.

Усі канали в середу робили докладні матеріали про те, що в Одеському онкодиспансері в кабінеті УЗД лікар записував огляд пацієнток прихованою камерою і викладав в інтернет.

Лише «UA:Перший» продовжив відстежувати наслідки катастрофи танкера в Одесі — довкола судна встановили плавку огорожу для припинення поширення нафтопродуктів.

І лише суспільний мовник давав цього дня важливий, на мою думку, звіт Комітету виборців України про результативність перших трьох місяців роботи Верховної Ради і про найбільших прогульників серед депутатів.

Не повідомляв «UA:Перший» цього дня про затримання детективами Національного антикорупційного бюро бізнесмена Вадима Альперіна, підозрюваного в організації контрабандних потоків. Про це в середу повідомляли майже всі інші телеканали (крім ICTV).

 

28 листопада (четвер)

У четвер усі канали, крім СТБ і ICTV, робили докладні репортажі про обшук, який слідчі Державного бюро розслідувань разом із спецпризначенцями «Альфи» проводили у будинку ветеранки Марусі Звіробій у справі про погрози президенту.

Лише «UA:Перший», СТБ і 5 канал розповідали цього дня про те, що Київський апеляційний суд залишив під арештом генерала Дмитра Марченка, якого звинувачують у закупівлі неякісних бронежилетів для армії.

Про двох поранених і 5 обстрілів на фронті повідомляли «UA:Перший», «Інтер», СТБ, ICTV і 5 канал. Лише «UA:Перший» розповідав цього дня про великі військові навчання зі стрільбами на миколаївському полігоні «Широкий Лан». Лише «UA:Перший» повідомляв про успішне випробування нової крилатої ракети «Нептун». І лише «UA:Перший» повідомляв, що до Одеського порту зайшов французький військовий корвет «Комендант Біро».

Суспільний мовник, «1+1», «Інтер» і 5 канал подавали цього дня результати соціологічного дослідження Київського міжнародного інституту соціології, за якими рейтинг президента Зеленського за три останніх місяці впав на 20%. Матеріал про це на «UA:Першому» був докладнішим за конкурентів і соціологічні дані подавалися найбільш коректно й достовірно.

Про три масових автоаварії з загиблим і пораненими на Одещині повідомляли цього дня всі телеканали, крім «Інтера» і 5 каналу.

Не повідомляв суспільний мовник про пограбування офісу Національної спілки журналістів у Києві. Про це повідомляти на «1+1» і «Інтері». Також не повідомляв «UA:Перший» про те, що заступниця міністра закордонних справ Олена Зеркаль написала заяву про звільнення. Про це в четвер повідомляв канал «Інтер». І не розповідав своїм глядачам суспільний мовник про акцію протесту у Львові проти переслідування Звіробій. Про це повідомляв 5 канал.

 

29 листопада (п’ятниця)

У п’ятницю всі канали, крім «України» повідомляли про те, що на фронті загинув військовий, всього було 4 обстріли.

Лише «UA:Перший» і СТБ повідомляли цього дня, що за даними української розвідки окупанти мінують нові території мінами, що були вилучені при розведенні військ.

Лише «UA:Перший» розповідав, що голова ОБСЄ Мирослав Лайчак цього дня відвідав Станицю Луганську, щоб оцінити результати розведення військ.

Лише «UA:Перший» і «1+1» розповідали про те, що цього дня набрали чинності нові правила перетинання лінії розмежування на Донбасі.

Лише «UA:Перший», «1+1» і ICTV розповідали у п’ятницю про загибель двох українських альпіністів у горах Словаччини.

Суспільний мовник, а також ICTV, 5 канал і «Україна» повідомляли про те, що суд продовжив арешт екснардепу Сергію Пашинському.

«UA:Перший», «1+1» і 5 канал повідомляли про те, що Вищий антикорупційний суд обирав цього дня запобіжний захід одеському бізнесмену Альперіну.

 

30 листопада (субота)

У суботу всі, крім 5 каналу, повідомляли про загибель трьох людей від вибуху в гаражному кооперативі у Харкові. Матеріал про це на «UA:Першому» був найдокладнішим.

Усі, крім 5 каналу, розповідали про підрив і пограбування відділення «Ощадбанку» в Києві.

Про загибель військового на фронті повідомляли «UA:Перший», ICTV, 5 канал і «Україна».

«UA:Перший», «1+1» і 5 канал розповідали про затримання в Запоріжжі священника Московського патріархату під час отримання на пошті посилки з наркотиками.

Лише суспільний мовник розповідав, що строковики Нацгвардії цього дня складали присягу.

І лише «UA:Перший» повідомив у суботу про те, що суд уже вчетверте поновив на посаді ректорку Національного медуніверситету Катерину Амосову  — черговий етап довготривалої історії, про яку більшість каналів раніше розповідала.

 

 

comments powered by Disqus