BBC вибачилась за показ проплачених програм

У 2011 році британська газета The Independent провела розслідування і з'ясувала, що компанія ВВС купила кілька документальних фільмів у компанії FBC Media за номінальну ціну в £1. Було виявлено, що деякі з придбаних програм були націлені на піар та створення позитивного іміджу тих чи інших груп, про які в них розповідалося.

Так, створення фільмів про виробництво пальмового масла в Малайзії і про повстання в Єгипті, ймовірно, було проплачене урядами обох країн, адже, як з’ясувала The Independent,  вони користувалися PR-послугами FBC Media. Зокрема, влада Малайзії виділила FBC Media £17 млн на «глобальну стратегічну комунікацію».
 

Наглядовий орган мовника BBC Trust перевірив і підтвердив, що за останні кілька років принципи редакційної політики ВВС були порушені 15 разів, тобто коли програми частково чи повністю були профінансовані зацікавленими сторонами. Вісім з цих випадків припадають на серію фільмів про Малайзію.

Сюжет з вибаченнями від ВВС був показаний у суботу, 11 лютого, з розрахунком на те, щоб його побачила багатомільйонна  аудиторія телекомпанії по всьому світу. «В незначній кількості програм, що транслювалися  на BBC World News  у період з лютого 2009 року по липень 2011-го, були порушені правила BBC, спрямовані на захист цілісності нашої редакційної політики. Ці правила гарантують, що програми є  вільними від комерційних або інших зовнішніх тисків», – йшлося у повідомленні

Джерело: The Independent

comments powered by Disqus