Наприкінці січня апеляційний суд розгляне справу щодо припинення виходу «Доброго ранку, Країно!» на «UA: Першому»

Про це сайту «Детектор медіа» сказав голова правління Національної суспільної телерадіокомпанії України Зураб Аласанія.

«Поки тривають суди, ранкова програма "Ери" виходитиме в ефірі телеканалу "UA: Перший". У 20-х числах січня відбудеться засідання апеляційного суду, після якого ситуація, можливо, зміниться. У будь-якому випадку, ми виконуватимемо рішення суду», –  сказав Зураб Аласанія.

Нагадаємо, з 31 грудня по 13 січня включно розважально-інформаційна програма «Доброго ранку, країно!» не виходила в ефірі «UA: Першого»  у зв’язку з святковим спецплануваннямСуспільний канал наповняв ранковий час у проміжку з 6:30 до 9:30, коли мала виходити ранкова програма «Ери»,  власним контентом.

Влітку 2018 року НСТУ прийняла рішення  припинити дію договору, згідно з якимТОВ «Ера-Медіа» з 20 листопада 2017 року виробляла розважально-інформаційну програму «Доброго ранку, країно!» на «UA: Першому». Такий договір було підписано після того, як ТРК «Ера» відмовилася від ліцензії на аналогове мовлення в мережі УТ-1. НСТУ попередила листами про припинення договору, проте «Ера» не погодилася з таким рішенням.

Як писав сайт «Детектор медіа», за даними юристів НСТУ, за літо 2018 року ТОВ «Ера-Медіа» розпочало 5 судових спорів (2 у місцевих районних судах м. Києва, Святошинському та Деснянському, та 3 у Господарському суді), аби змусити НСТУ продовжувати трансляцію телепрограми «Доброго ранку, Країно!».

НСТУ тричі виграла суд проти «Ери» щодо «Доброго ранку, Країно!»:

13 вересня Київський апеляційний господарський суд відмовив ТОВ «Ера-Медіа» про забезпечення позову шляхом примусової трансляції телепрограми «Доброго ранку, Країно!» на телеканалі «UA: Перший»;

29 серпня 2018 року Господарський суд Києва відмовив «Ері» щодо примусової трансляції «Доброго ранку, Країно!». Представники «Ери» на суд не з’явилися;

6 серпня 2018 року (справа № 910/10242/18, суддя Картавцева Ю. В.) господарський суд міста Києва ухвалою відмовив «Ері» у задоволенні заяви про забезпечення позову в повному обсязі.

При тому власник ТОВ «Ера-Медіа», народний депутат України Андрій Деркач вважає, що керівництво Національної суспільної телерадіокомпанії України незаконно намагається позбавити ефіру програму «Доброго ранку, країно».

comments powered by Disqus