Ірландський мовник RTÉ втрачає довіру аудиторії

Нещодавно в газеті The Irish Times був опублікований негативний звіт про некомпетентну діяльність суспільного мовника RTÉ. У ньому йшлося серйозні про проблеми з «редакційним контролем» та небажання каналу «підкріплювати власні думки фактами».

Така оцінка дій компанії пов’язана з тим, що в травні минулого року мовник у своєму репортажі помилково звинуватив невинну людину. Так, в матеріалі мовника йшлося про англійського священика, який під час свого перебування в Кенії 30 років тому нібито зґвалтував дитину. За таке викривлення фактів RTÉ загрожує штраф у розмірі €250 тис.

Тепер на компанію очікує серія подальших розслідувань. Майже кожна її інформаційна програма підлягатиме перевірці на правдивість.

Керівництво RTÉ визнало свою помилку та погодилося на контрольні заходи. Більше того, у статуті мовника вже були прописані положення, спрямовані на удосконалення редакційних стандартів. Усі ці дії мають повернути довіру аудиторії до RTÉ.

Джерело: Journalism

comments powered by Disqus