Словенська RTV закінчила рік із профіцитом у €60 тис

На початку цього тижня наглядова рада суспільного мовника RTV розглядала фінансовий звіт за 2012 рік. Більшість членів ради були вражені тим, що медіа продемонструвало такі позитивні результати, порівняно з іншими незалежними європейськими ЗМІ.

Загальний профіцит RTV склав близько €60 тис., які зараз планують використати для розвитку каналів суспільного мовника.

Однак Марко Філлі (Marko Filli), генеральний директор мовника, не дарма наголошував на тому, що 2012 рік виявився важким для RTV.

Восени урядом країни було прийняте рішення зменшити ліцензійну плату за перегляд програм Radiotelevizija Slovenija для громадян. Політики аргументували свої дії бажанням зробити суспільне мовлення країни більш доступним для аудиторії, проте таке зменшення надходжень до бюджету мовника призвело до звільнень більше 300 працівників RTV.

Також, згідно з поправками, внесеними до законодавства, з літа 2012 року незалежна корпорація Radiotelevizija Slovenija була позбавлена права транслювати програми комерційного спрямування. На думку експертів, причиною цьому була комерційна спрямованість деяких програм, що з’являлися в ефірі каналів Radiotelevizija Slovenija, а також їхнє спонсорство, яке виносило на перший план отримання прибутку, а не задоволення інформаційних потреб аудиторії.

Марко Філлі зауважує, що, незважаючи на всі ці перешкоди, мовнику вдалося закінчити рік з профіцитом лише через масштабне виробництво власних програм та їхній продаж іншим телеканалам.  

Джерело: STA

comments powered by Disqus