osvita.mediasapiens.ua

Журналісти «До ТеБе» вважають заяви чиновника з Вугледару щодо телеканалу безпідставними

Про це йдеться в заяві філії публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Донецька регіональна дирекція» (телеканал «До ТеБе», радіостанція «Голос Донбасу»), оприлюдненій на сайті «До ТеБе».

На прохання Ольги Дмитриченко обґрунтувати своє звинувачення, Євген Матвієнко відповів, що йому «неприємно розмовляти» з представником «До ТеБе».

Редакція філії вимагає від першого заступника Вугледарського міського голови Євгена Матвієнка наведення доказів своїх припущень на адресу телеканалу «До ТеБе» та його журналістів, а в разі відсутності таких – публічного вибачення.

Заступник директора філії ПАТ «НСТУ» «Донецька регіональна дирекція» Ілля Суздалєв сказав, що відповідного листа колектив надіслав міському голові Вугледара Андрію Сіличу.

Він пояснив, що у чиновника не було підстав називати журналіста «До ТеБе» «проплаченим».

«Ми у новинах принципово не ставимо матеріалів за гроші. Поза новинами, з відповідним маркуваням, чітко за діючими нормами, з оформленням можемо, але це інша ситуація вже», – зазначив пан  Суздалєв.

У заяві телеканал «До ТеБе» акцентував увагу Євгена Матвієнка на тому, що відмова від спілкування з журналістом, а тим більше перешкоджання виконанню ним професійних обов’язків є неприпустимим.

«Також слід нагадати йому про існування та необхідність дотримання Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, затверджених Національним агентством з питань державної служби України у 2016 році», – йдеться у заяві.

Нагадаємо, 16 травня директор виконавчий Донецької філії Національної суспільної телерадіокомпанії України Віктор Підлісний подав заяву на звільнення за власним бажанням.

Телеканал «До ТеБе» є наступником колишнього обласного державного мовника, історія якого налічую майже 60 років. Обласне державне телебачення після евакуації з Донецька та майже річної перерви у роботі, 27 лютого 2015 року відновило мовлення з Краматорська під назвою «До ТеБе». Згодом Донецька обласна державна телерадіокомпанія стала частиною Національної телекомпанії України, а з січня 2017 року – філією ПАТ «НСТУ». У липні 2016 року відновило мовлення і обласне радіо – «Голос Донбасу». 

comments powered by Disqus