Під телецентром «Олівець» вдруге пройшов костюмований протест із героєм Нуликом

Про це він написав у себе на сторінці у Facebook.

«Думаємо, чи не допомогти Деркачеві маркетологами. Ну ніякого ж креативу, одна й та же фігня за графіком відпрацьовки. Андрій, як говорив один твій соратник іншому твоєму соратникові - "У тебя скучное ліцо, тебе денег нікто не даст!"», – написав Зураб Аласанія.

Протестувальники зібралися під телецентром «Олівець» на вул. Мельникова, 42 19 липня о 10:00. Вони сказали, що є «ініціативною групою громадян м. Київ». Один із мітингувальників був у костюмі героя російського анімаційного мультсеріалу на ім’я Нулик. Вони вимагали відставки голови правління НСТУ Зураба Аласанії та звільнення «комерційного директора» Лієва. (Олександр Лієв — виконавчий директор ПАТ «НСТУ»). Як повідомили у НСТУ, в гучномовці звучала ще одна версія — «Олієва».

Учасники пікету зачитали заяву «до керівництва НТКУ», в якій висловили занепокоєння ситуацією, що склалася на національному суспільному телебаченні.

«На запитання журналістки, що саме вони б порадили змінити на UA: Перший — зізналися, що ніколи його не дивилися», – зазначили у прес-службі НСТУ.

Сайт «Суспільне. Детектор медіа» звернувся до Андрія Деркача за коментарем. Подаємо повний текст коментаря пана Деркача без змін, на чому він наполягав:

«Хочу повідомити, що володію інформацією про особисті стосунки керівника НСТУ з мультиплікаційними та іншими казковими персонажами приблизно на такому ж рівні, на якому вже багато місяців перебуває рейтинг Суспільного телебачення. Тобто на нульовому. Дозволю собі не коментувати фобії дауншифтерів вітчизняного телевізійного ринку, які загрузли в корупційних скандалах та внутрішніх конфліктах. Тим більше, що інформація по суті викладена на моїй сторінці в ФБ. Разом з тим пропоную вашому виданню підтримати боротьбу за свободу слова журналістів «Доброго ранку країно» проти цензури чиновників НСТУ. Цим самим ви доведете, що ваше видання не є, як про вас пишуть в медіа, ангажованим учасником цькування та цензури, що сепарує журналістів на правильних та неправильних, лояльних та не лояльних, а насправді стоїте на захисті інтересів свободи слова. З повагою, Андрій Деркач

P.S. Прошу дати в повному обсязі без вирваних фраз і скорочень у разі публікації в ЗМІ».

Нагадаємо, майже тиждень тому, 13 липня, в п’ятницю, під телецентром «Олівець» пройшов аналогічний мітинг, на якому один з учасників був одягнений у костюм Нулика. Мітингувальники тоді зачитали ту ж заяву. Працівники Суспільного зауважили, що в заяві допущені помилки і вказали на них. Зокрема, у заяві було вказано не НСТУ, а НТКУ, що Суспільному з бюджету зазначено 971 мільйон грн замість 776 млн грн тощо. Проте протестувальники не внесли правок у заяву і прийшли з нею повторно, 19 липня.

Підкреслимо, що у розподілі видатків державного бюджету України на 2018 рік зазначено, що фінансова підтримка Національної суспільної телерадіокомпанії України становить лише 776 563,1 грн, що вдвічі менше від суми, гарантованої Законом України «Про суспільне телебачення і радіомовлення України». У НСТУ наголошують, що з квітня 2018 року грошей на оплату трансляції в бюджеті, виділеному Верховною Радою Суспільному, не передбачено зовсім. Це призвело до появи заборгованості перед РРТ у сумі 75,12 млн грн (як зазначає Концерн у своєму листі від 13.06.2018 року).

НСТУ неодноразово зверталася до уряду з приводу критичної ситуації через незаконне недофінансування  та попереджала, що це може призвести до відключення аналогового мовлення.

Варто зазначити, що між ПАТ «НСТУ» та ТОВ «Ера-Медіа» триває судовий процес через програму «Доброго ранку, країно!». ТОВ «Ера-Медіа» виробляє ранкову програму, яка згідно з договором виходить на каналі «UA: Перший». НСТУ прийняла рішення припинити вихід програми і надіслала відповідні листи ТОВ «Ера-медіа», яка заперечує, що листи надійшли вчасно і оскаржує розривання договору у суді. 27 червня 2018 року Святошинський районний суд міста Києва видав ухвалу, якою заборонив закривати програму  «Доброго ранку, країно!».  НСТУ оскаржила ухвалу.  12 липня Святошинський районний суд міста Києва скасував свою ухвалу про «заборону НСТУ дій щодо припинення трансляції програми "Ера-Медіа"», яку видав 27 червня 2018 року. У ТОВ «Ера-медіа» є 15 днів на подання апеляційної заяви.

Як писав сайт «Суспільне. Детектор медіа», 12 липня, під головним офісом НСТУ протестували учасники ВО «Свобода». У прес-службі «Свободи» прокоментували сайту «Суспільне. Детектор медіа»: «Акцію біля НСТУ ініціювала Київська міська організація ВО "Свобода" з вимогою не допустити посилення цензури на телебаченні. На пікетуванні були присутні не лише члени партії, але й пересічні кияни, які відгукнулися на заклик свободівців. Люди вийшли не за конкретну телепрограму, а загалом проти впровадження цензури за критику влади».

26 червня 2018 року чоловіки у камуфляжі на камеру телеканалу ZIK вимагали під «Олівцем» припинити показ футболу з Росії.  Як повідомляв «Детектор медіа», матчі фінальної частини Чемпіонату світу з футболу 2018 року ексклюзивно показють на телеканалах «Інтер» і НТН з 14 червня по 15 липня. НСТУ продала права на трансляцію Чемпіонату світу з футболу «Інтеру».

Додамо, НСТУ продала права на трансляцію Чемпіонату світу з футболу-2018, аби не тільки не транслювати подію, що відбувається в країні-агресорі, а й щоб не втратити права на трансляцію Чемпіонату світу-2022.

Фото: надане прес-службою НСТУ

comments powered by Disqus